پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
موضوع دانش‌بنیان خط قرمز ماست

موضوع دانش‌بنیان خط قرمز ماست

- 1403/01/29

احسان عظیمی‌راد نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با حضور در پارک علم و فناوری خراسان موضوع دانش‌بنیان و حمایت از فناوری و نوآوری را خط قرمز خود اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، احسان عظیمی‌راد نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با حضور در پارک علم و فناوری خراسان موضوع دانش‌بنیان و حمایت از فناوری و نوآوری را خط قرمز خود اعلام کرد.

عظیمی‌راد با اشاره به سابقه مدیریتی خود در شرکت دانش‌بنیان عنوان کرد: آنچه برای من در ادامه مسیر و به خصوص در پیگیری موارد در مجلس شورای اسلامی اهمیت دارد رفع موانع تولید به خصوص برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.

وی ادامه داد: توسعه پارک علم و فناوری خراسان و بودجه این سازمان از دیگر مواردی است که از دغدغه‌های اساسی ما خواهد بود چراکه برای جهش تولید با مشارکت مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری و شعار راهبردی سال 1403 می‌باشد در گرو حمایت و توسعه زیر ساخت‌های لازم در پارک علم و فناوری خراسان خواهد بود.

نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید توسعه فناوری و نوآوری را در حاشیه شهر مشهد گسترش داد که برای این مهم، حتما پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم با گسترش این موضوع از استعدادهای مستقر در حاشیه شهر هم بهره‌مند شویم.

وی در پایان تاکید کرد: موضوع مالیات، بیمه و وصول مطالبات هم در شرکت‌های دانش‌بنیان یکی دیگر از نیازهای فوری و مهم است که با درک کامل نسبت به این فضا و البته بررسی دقیق آن با توجه به قوانین بالادستی در تسهیل و تسریع فرآیند آن اقدام خواهیم کرد.

در ابتدای این جلسه معاونین، مدیران و بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری خراسان رضوی به بیان نظرات خود و چالش‌های موجود در راستای جهش تولید پرداختند.

در پایان نیز از شرکت‌های پرتو صنعت‌ پاژ، احیاء درمان پیشرفته و رصدخانه پارک علم و فناوری خراسان بازدید به عمل آمد.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی سید احسان کشمیری سید احسان کشمیری مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر سعیدی مقدم سعیدی مقدم